AZ ÉN MEGRENDELÉSEM

RobzoneAZ ÉN MEGRENDELÉSEM  |  Vissza


Szükségem van a megrendelés megvaltoztatására.

A megrendelést csak abban az esetben lehet megváltoztatni, ha az áru nincs átadva a szállítónak.

Az igénylést a változtatásra küldje el az info@robzone.hu címre és várja meg annak visszaigazolását.

A GDPR előírások betartására a levelezés céljából, kérem használja a megrendelésben megadott e-mail címet.

Az igénylésben ne feledje feltüntetni:

  • A megrendelés Számát

  • Az igényelt változtatást

Szeretném megváltoztatni a kiállított számlát.

Az igénylést a változtatásra kérem küldje el az info@robzone.hu címre, és várja meg annak visszaigazolását.

A GDPR előírások betartására a levelezés céljából , kérem használja a megrendelésben megadott e-mail címet.

Az igénylésben ne feledje feltüntetni:

  • A számla, vagy a megrendelés számát

  • Az igényelt változtatást

A számla csak abban a hónapban változtatható meg, amelyben a számlát kiállították. A következő hónapban számviteli okokból már nem lehet beavatkozni a számlába.

Megérkezett tőlem az áruért a pénz?

1-3 munkanap alatt megkapjuk a pénzt. Ezután azonnal elküldjük az igazoló e-mailt.

Ha nem kapott fizetési visszaigazolást e-mailben több mint 5 nappal a fizetés után:

  • Ellenőrizze a levélszemét (Spam) mappa tartalmát az Ön e-mail fiókjában, hogy a kapott levél nem e oda érkezett

  • Fizetésnél ellenőrizze a megrendelésszám helyességét

  • Ellenőrizze a bankszámlaszám helyességét

  • Ellenőrizze az elküldött összeg helyességét

  • Az info@robzone.hu címen vegye fel velünk a kapcsolatot

Szeretném megváltoztatni a szállítási adatokat.

Változtatást csak abban az esetben lehet megvalósítani, ha az áru még nincs átadva a szállítónak.

Az igénylést a megváltoztatásra küldje el az info@robzone.hu címre, és várja meg annak visszaigazolását.

A GDPR előírások betartására a levelezés céljából, kérem használja a megrendelésben megadott e-mail címet.

Az igénylésben ne feledje feltüntetni:

  • A megrendelés Számát

  • Az igényelt változtatást

Nem kaptam meg a számlát a megvásárolt áruért.

A számla (adó számla) automatikusan e-mailben van elküldve, mihelyt Ön átveszi az árut a szállítótól, az átvételtől legkésőbb 10 napon belül. A számlákat ökológiai okok miatt már nem küldjük nyomtatott formában.

Ha a számlát e-mailben nem kapta meg az áru átvételétől számított 10 napon belül:

  • Ellenőrizze a levélszemét mappa tartalmát az Ön e-mail fiókjában, hogy a kapott levél nem e oda érkezett.

  • Az info@robzone.hu címen vegye fel velünk a kapcsolatot

Vissza a boltba