Az én megrendelésem
Szükségem van a megrendelés megvaltoztatására.
A megrendelést csak abban az esetben lehet megváltoztatni, ha az áru nincs átadva a szállítónak.
Az igénylést a változtatásra küldje el az info@robzone.hu címre és várja meg annak visszaigazolását.
A GDPR előírások betartására a levelezés céljából, kérem használja a megrendelésben megadott e-mail címet.
Az igénylésben ne feledje feltüntetni:
- A megrendelés Számát
- Az igényelt változtatást
Szeretném megváltoztatni a kiállított számlát.
Az igénylést a változtatásra kérem küldje el az info@robzone.hu címre, és várja meg annak visszaigazolását.
A GDPR előírások betartására a levelezés céljából , kérem használja a megrendelésben megadott e-mail címet.
Az igénylésben ne feledje feltüntetni:
- A számla, vagy a megrendelés számát
- Az igényelt változtatást
A számla csak abban a hónapban változtatható meg, amelyben a számlát kiállították. A következő hónapban számviteli okokból már nem lehet beavatkozni a számlába.
Megérkezett tőlem az áruért a pénz?
1-3 munkanap alatt megkapjuk a pénzt. Ezután azonnal elküldjük az igazoló e-mailt.
Ha nem kapott fizetési visszaigazolást e-mailben több mint 5 nappal a fizetés után:
- Ellenőrizze a levélszemét (Spam) mappa tartalmát az Ön e-mail fiókjában, hogy a kapott levél nem e oda érkezett
- Fizetésnél ellenőrizze a megrendelésszám helyességét
- Ellenőrizze a bankszámlaszám helyességét
- Ellenőrizze az elküldött összeg helyességét
- Az info@robzone.hu címen vegye fel velünk a kapcsolatot
Szeretném megváltoztatni a szállítási adatokat.
Változtatást csak abban az esetben lehet megvalósítani, ha az áru még nincs átadva a szállítónak.
Az igénylést a megváltoztatásra küldje el az info@robzone.hu címre, és várja meg annak visszaigazolását.
A GDPR előírások betartására a levelezés céljából, kérem használja a megrendelésben megadott e-mail címet.
Az igénylésben ne feledje feltüntetni:
- A megrendelés Számát
- Az igényelt változtatást
Nem kaptam meg a számlát a megvásárolt áruért.
A számla (adó számla) automatikusan e-mailben van elküldve, mihelyt Ön átveszi az árut a szállítótól, az átvételtől legkésőbb 10 napon belül. A számlákat ökológiai okok miatt már nem küldjük nyomtatott formában.
Ha a számlát e-mailben nem kapta meg az áru átvételétől számított 10 napon belül:
- Ellenőrizze a levélszemét mappa tartalmát az Ön e-mail fiókjában, hogy a kapott levél nem e oda érkezett.
- Az info@robzone.hu címen vegye fel velünk a kapcsolatot