Garancia utáni szerviz
Több mint két éve van Robzone robotporszívója, és hibát mutat, vagy szervizelésre van szüksége?
Technikusaink készek gyorsan segíteni, és garanciális szervizelés vagy fizetett javítást biztosítani, hogy ne kelljen sokáig nélkülöznie otthonában a robotikus segítőtársat.
Az engedélyezett garanciális utószervizt kizárólag a Robzone, Prága (CZ) cím alatt cégünk biztosítja. Ezért legyen nagyon óvatos, hogy hová küldi robotját, amikor szervizkérelmet ad be. Más szolgáltatók munkájáért nem vállalunk felelősséget és garanciát.
1. Lépés
- Töltse ki az online űrlapot. A kitöltés után nyomja meg a "írja be a kérést" gombot, hogy online közvetlenül a szervizünkhöz küldje el. Ezután ideális esetben nyomtassa ki az űrlapot, írja alá és csatolja az áruhoz.
- Ha segítségre van szüksége az űrlap kitöltéséhez, hívja a +36 -193-33-777 telefonszámot (H-P 9:00-16:00), ahol szívesen segítünk Önnek.
- Az online űrlapok kitöltése és a kérelem elküldése után azonnal megkapja a panaszszámot, amellyel kérjük, jól láthatóan jelölje meg a küldeményt.
2. Lépés
- Tisztítsa meg a porszívót, ürítse ki a portartályt, kapcsolja ki a főkapcsolót , győződjön meg róla, hogy a robotporszívó jól megszáradt, és csomagolja gondosan, hogy szállítás közben ne sérülhessen meg.
- Ha törlésre szánt felmosórongyokat is küld a szervizbe, kérjük, mossa ki és alaposan szárítsa meg őket.
- Ha automata tisztítóállomással ellátott robotot küld szervizbe, öntse ki a vizet a víztartályokból, mossa ki és szárítsa meg alaposan a tartályokat , majd hagyja nyitva száradni legalább 24 órán keresztül. A tiszta víztartályba helyezett szivacsot is alaposan szárítsa meg.
Ha a robot, a mopok vagy az állomás nem teljesen száraz a szállítás előtt, akkor fennáll a veszélye, hogy a szállítás és a kezelés során maradék víz kerül az állomás és a robot elektronikus részeibe, penész képződik, és ezt követően végzetes károkat okozhat. Abban az esetben, ha a szervizközpontba történő átvételt követően a robot és a tartozékok elégtelen tisztítása tapasztalható, a szervizközpont tisztítási díjat számíthat fel.
3. Lépés
- Küldje el a porszívót a következő címre: Robzone Europe s.r.o., Průmyslova 1472/11, 102 00 Prague 15 - Hostivar, Csehország. Telefonos elérhetőség, ha a választott fuvarozó megköveteli, kérjük, adja meg a +420 777 777 866 számot. Különleges garanciális utógondozásunk részeként INGYENES szállítási címkét kínálunk a szervizközpontba történő szállításhoz. A címkét a info@robzone.hu címre írja meg. Ne felejtse el feltüntetni panaszszámát az e-mailben, amelyet a panaszbejelentő űrlap kitöltésével kap meg.
- Amint a robot megérkezik a szervizközpontunkba, a kollégák tájékoztatni fogják Önt az átvételről, és az első vizsgálat után felveszik Önnel a kapcsolatot a javítási javaslattal és a javítás árával. A diagnosztika díja 2900 Ft ÁFÁ-val együtt.
Szüksége van néhány tartozékra a porszívójához?
- Szervizközpontunk nem kínál közvetlen tartozékértékesítést. Ezért kérjük, használja az online rendelési lehetőséget, amelyet talál a „Tartozékok” menüben.
Gyakran ismételt kérdések
Hogyan járunk el a garancia idő utáni javítás igénylése esetében?
Ha a robotja rendellenesen kezdett el viselkedni, vagy hibát jelez, valószínűleg technikusunknak ellenőriznie kell. A robot szervizbe küldéséhez kövesse a fenti utasításokat.
Online űrlap a garancia utáni javításhoz
Mielőtt a robotot a szervízbe küldi, kérjük előtte mindig töltse ki az online űrlapunkat. Jelentősen felgyorsítja az egész reklamáció intézésének folyamatát..
A reklamációhoz az online űrlap megtalálhatóITT.
Milyen állapotban van a javítás?
Az Ön javításának aktuális állapotát megtalálja e-mailben, ahová azokat rendszeresen küldjük. Kérem, várja meg e-mailünket.
Hogy juttatom el az árut a szervizbe?
Ingyenes szállítást biztosítjuk a szervizbe együttműködve a Packeta.hu szállító céggel. Az online űrlap kitöltése után a küldemény szállításához e-mailben szállító címkét küldünk.
- Gondosan csomagolja be a robotporszívót, vagy a tartozékot egy szilárd csomagba.
- A küldeményt jelölje meg a szállítási címkével és vigye el a legközelebbi Csomagküldő fiókba.
- A fiókban kérje a küldemény átadásáról szóló igazolást.
Ne feledje, az áruval mindig legyen kitöltött online űrlap, hogy az árut át tudjuk venni. A kinyomtatott űrlapot tegye a küldeményhez, vagy legalább mellékelje az Ön igénylésének számát (az űrlap kitöltésekor kapta) a gyorsabb intézkedés végett.
Szeretném megváltoztatni a visszaszállítási címet a javítás elvégzése után.
Az igénylést a változtatásra kérem, küldje el a panasz@robzone.hu címre és várja meg az igazolász.
Az igényléséhez kérjük, ne felejtse feltűntetni:
- A javítási számot
- Az igényelt változtatást
Vásárolhatok pótalkatrészeket?
A robotporszívó pótalkatrészei és alkatrészei, mint a motor, a kerekek, a kijelző stb., külön nem eladók. Általában szakszerű szerelést és komplex diagnosztizálást igényelnek, ezért szükségszerű a robotot a szervizbe küldeni, ahol a javítás szakszerűen lesz elvégezve.
Az általános kiegészítők megvásárolhatóak ITT.
Ha nem talált választ kérdésére, írjon az info@robzone.hu.címre.