Garancia utáni szerviz
Már több mint két éve van meg a Robzone robotporszívója és meghibásodást mutat vagy szervizt igényel?
Technikusaink készen állnak arra, hogy gyorsan segítsenek és garancia utáni szervizt nyújtsanak Önnek, hogy a segítő robot ne hiányozzon sokáig az ön otthonából.
1. Lépés
Töltse ki online űrlapunkat , amely az áru a szervizbe való befogadására illetve átvételére szolgál.
A kitöltése után nyomja meg az ŰRLAP ELKÜLDÉSE gombot és ezzel online elküldi egyenesen a szerviz osztályunkra. Ezután a legjobb megoldásként az űrlapot nyomtassa ki, írja alá és tegye hozzá az áruhoz.
A kitöltött űrlap másolatát, beleértve az Ön panasza számát, elküldjük az e-mail címére. Kérjük, a szervizzel történő esetleges kommunikációhoz használja a panasz-számot.
2. Lépés
Tisztítsa meg a porszívót, öntse ki a gyűjtőkosarat, kapcsolja ki a főkapcsolót a robot oldalán és gondosan csomagolja be,hogy a szállítás folyamán ne sérüljön meg.
3. Lépés
Használja ki az egyszerű kézbesítést az INGYENES szállítással. Elegendő az árut feladni a Packeta.hu küldőhelyek egyikén.
A reklamációs űrlap kitöltése és ennek online elküldése után postafordultával küldjük email-ben a szállítási címkét. Ezt kérjük elhelyezni az Ön csomagjára, majd a legközelebbi Packeta.hu fiókba eljuttatni. A szállítási címke nélkül a csomagot nem lehet feladni. Figyelmeztetjük, hogy a kézbesítés 10 napig is tarthat.
Szállítmány állapotát nyomon követheti a nyomkövető szám alapján, amely a szállítási címkén van feltüntetve.
Miután a robot megérkezett a szervizközpontba, kollégáink email értesítést küldenek Önnek az átvételéről. A belépési teszt után Ön e-mailben javaslatot kap a javítási megoldásra és a javítás árát online jóváhagyás céljából. Ezt követően maximálisan igyekszünk, hogy az Ön teljesen működőképes robotporszívója a leghamarabb az otthonában legyen. A diagnosztikáért fizetendő ár 2 660 FT, Áfa összeget tartalmazza.
Szüksége van néhány tartozékra a porszívójához?
Szervizközpontunk nem kínál közvetlen tartozékértékesítést. Ezért kérjük, rendelésével forduljon közvetlenül prágai üzletünkhöz, vagy használja az itt található „Tartozékok” menüpontban található online rendelési lehetőséget.
Gyakran ismételt kérdések
Hogyan járunk el a garancia idő utáni javítás igénylése esetében?
Ha a robotja rendellenesen kezdett el viselkedni, vagy hibát jelez, valószínűleg technikusunknak ellenőriznie kell. A robot szervizbe küldéséhez kövesse a fenti utasításokat.
Online űrlap a garancia utáni javításhoz
Mielőtt a robotot a szervízbe küldi, kérjük előtte mindig töltse ki az online űrlapunkat. Jelentősen felgyorsítja az egész reklamáció intézésének folyamatát..
A reklamációhoz az online űrlap megtalálhatóITT.
Milyen állapotban van a javítás?
Az Ön javításának aktuális állapotát megtalálja e-mailben, ahová azokat rendszeresen küldjük. Kérem, várja meg e-mailünket.
Hogy juttatom el az árut a szervizbe?
Ingyenes szállítást biztosítjuk a szervizbe együttműködve a Packeta.hu szállító céggel. Az online űrlap kitöltése után a küldemény szállításához e-mailben szállító címkét küldünk.
- Gondosan csomagolja be a robotporszívót, vagy a tartozékot egy szilárd csomagba.
- A küldeményt jelölje meg a szállítási címkével és vigye el a legközelebbi Csomagküldő fiókba.
- A fiókban kérje a küldemény átadásáról szóló igazolást.
Ne feledje, az áruval mindig legyen kitöltött online űrlap, hogy az árut át tudjuk venni. A kinyomtatott űrlapot tegye a küldeményhez, vagy legalább mellékelje az Ön igénylésének számát (az űrlap kitöltésekor kapta) a gyorsabb intézkedés végett.
Szeretném megváltoztatni a visszaszállítási címet a javítás elvégzése után.
Az igénylést a változtatásra kérem, küldje el a panasz@robzone.hu címre és várja meg az igazolász.
Az igényléséhez kérjük, ne felejtse feltűntetni:
- A javítási számot
- Az igényelt változtatást
Vásárolhatok pótalkatrészeket?
A robotporszívó pótalkatrészei és alkatrészei, mint a motor, a kerekek, a kijelző stb., külön nem eladók. Általában szakszerű szerelést és komplex diagnosztizálást igényelnek, ezért szükségszerű a robotot a szervizbe küldeni, ahol a javítás szakszerűen lesz elvégezve.
Az általános kiegészítők megvásárolhatóak ITT.
Ha nem talált választ kérdésére, írjon az info@robzone.hu.címre.